۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش:

هرگونه تحرک علیه منافع کشور با پاسخ کوبنده روبه‌رو خواهد شد

هرگونه تحرک علیه منافع کشور با پاسخ کوبنده روبه‌رو خواهد شد

ارومیه-فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: هرگونه حرکت، حتی کوچک‌ترین تحرک علیه منافع مان را با شدت پاسخ می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی در ارومیه اظهار کرد: در صورت انجام کوچک‌ترین تحرک در منطقه، پاسخگوی عملیات نظامی دشمنان خواهیم بود.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران از نیروهای تأثیرگذار منطقه هستند که جان خود را فدای ملت می‌کنند و باید به این مسئله توجه کرد که اکنون ما برهم‌زننده موازنه قدرت در دنیا قلمداد می‌شویم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: اگر استکبار بخواهد حرکتی در مقابل ما بکند ما با قدرت تمام در مقابل تمام دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس و تفکر انقلاب اسلامی با سرعت در کشورهای منطقه نفوذ کرده و ترس دشمنان از این مسئله بسیار است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی بیان کرد: فرزندان شما در نیروهای مسلح آماده هستند در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه پاسخ کوبنده‌ای را به یاوه‌گویان دهند.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در ارومیه

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیروهای مسلح در استان آذربایجان غربی آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی بخشی از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

مراسم رژه نیروهای در ارومیه با حضور جمعی از مسئولان و مردم در خیابان ورزش برگزار شد و یگان‌های منتخب ارتش، سپاه بسیج و نیروی انتظامی بخشی از توان رزمی و دفاعی خود را برای دفاع از کیان ایران و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6231520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha